My Nuffnang

Monday, July 24, 2017

SELAMAT HARI RAYA 2017


© 2017 Hasif Rahman - Personal | Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin

Credit To Eta Kreatif for the photo

" Start each day with a grateful heart "

- Anonymous -


Hari ini 24 Julai 2017, hari terakhir untuk Syawal 2017. Rasanya tidak terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin dari saya sekeluarga kepada semua keluarga dan kenalan. Saya bagi pihak keluarga memohon maaf andai ada pertuturan, tingkah laku yang menyinggung perasaan anda semua sama ada sengaja atau tidak sengaja. Sesungguhnya yang baik itu dari Allah dan yang buruk daripada saya. Mohon halalkan makan minum saya dan andai ada hutang yang saya terlupa untuk lunaskan, mohon tuntut tanpa segan silu. I

Tahun ini, insyaAllah, second baby coming soon. Due date 3 November 2017. Tapi seperti biasa, mungkin awal lagi, mungkin lewat sedikit. 28 Oktober 2017 birthday saya, 1 November pula birthday isteri. Nampak? Ada rezeki dan dipermudahkan urusan, InsyaAllah kelahiran anak kedua nanti merupakan hadiah birthday yang terbaik tahun ini. Kalau ditanya kepada saya apa yang saya mahu untuk birthday saya tahun ini, hanya satu jawapan, keselamatan isteri yang melahirkan dan keselamatan anak yang dilahirkan. Amin.

Audrey Marissa, anak ayah yang pertama, you'll always be the special one. Sebab yang pertama itu mengajar saya dan isteri menjadi ayah dan ibu. Satu pengalaman yang tidak akan dilupakan. Mungkin akan tiba satu masa Audrey terasa seperti disisih, namun jangan sesekali merasakan ayah dan ibu tidak sayangkan Audrey lagi. Cuma Audrey kena faham, adik Audrey yang baru lahir nanti perlukan lebih perhatian lagi kerana masih kecil.

Satu hari nanti Audrey dah besar dan boleh baca blog ayah, ketahuilah ayah dan ibu sayang sangat kat Audrey =)


No comments:

Post a Comment