My Nuffnang

Wednesday, August 2, 2017

LEGO TILES CUSTOM DESIGN


© 2017 Hasif Rahman - Photography | Lego Tiles Custom

Canon 6D with 40mm F2.8 plus a Macro Lens Converter

" I go wherever my creativity takes me "

- Lil Wayne -

Pertamanya saya mohon maaf, gambar sedikit blur adalah kerana lensa saya dan bukan Lego Tiles tersebut. Perlu saya maklumkan agar ia tidak menimbulkan perasaan was was kepada kualiti Lego Tiles tersebut.

Just a quick review untuk apa yang saya beli beberapa minggu yang lepas, yup, seperti gambar di atas ia adalah Lego Tiles Custom. Saya telah membelinya dari seorang rakan yang saya kenali di Facebook iaitu Peter Chung. Seorang rakan yang sangat dipercayai. Terdapat pelbagai design yang menarik untuk dipilih dengan harga yang berpatutan. Lebih menarik anda akan diberikan diskaun jika membeli dalam kuantiti yang banyak. Buat masa ini saya hanya membeli 6 sahaja iaitu 2 tin coca cola, gameboy, poster star wars dan plastik Lego.

Secara keseluruhannya binaannya sangat berkualiti. Tiada defect yang ketara. Saiz juga adalah saiz Lego seperti biasa. Telah cuba gunakan minifigure untuk pegang dan juga cantumkan dengan Lego lain sesuai seperti biasa. Lego Tiles Custom ini sesuai digunakan terutama mereka yang suka MOC sesuatu scene. Tidak rugi untuk anda membelinya kerana ia membuatkan sesuatu scene itu lebih menarik. My lazy set up for tonight seperti di bawah. Have fun ! :-



No comments:

Post a Comment